IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

onsdag, april 04, 2007

De unge rebeller

Kristoffer Grandsager og Ulrik Jessen er 2 unge kreative rebeller, som var nomineret til Guldkorn 2007 for en digital kampagne for Ekstra Bladet. De arbejder til dagligt hos et af de førende reklamebureauer herhjemme, Robert Boisen & Likeminded.

Med baggrund i deres kampagne for Ekstra Bladets sladdersektion, Flash, snakkede panelet i MSN MediaCast med dem om hvor langt man egentlig skal gå for at lave reklame, der giver opmærksomhed på nettet! Det kom der nogle spændende holdninger på bordet af. Det blev desuden også til at par spørgsmål om Puma, som netop er landet som kunde hos det danske bureau.

Lyt til MSN MediaCast #48 her

Relevante links:
- http://www.rblm.dk
- http://www.creativecircle.dk/guldkornet
- http://www.eb.dk/flash

Af: Christian Strand

Etiketter: , ,