De unge rebeller
Kristoffer Grandsager og Ulrik Jessen er 2 unge kreative rebeller, som var nomineret til Guldkorn 2007 for en digital kampagne for Ekstra Bladet. De arbejder til dagligt hos et af de førende reklamebureauer herhjemme, Robert Boisen & Likeminded.
Med baggrund i deres kampagne for Ekstra Bladets sladdersektion, Flash, snakkede panelet i MSN MediaCast med dem om hvor langt man egentlig skal gå for at lave reklame, der giver opmærksomhed på nettet! Det kom der nogle spændende holdninger på bordet af. Det blev desuden også til at par spørgsmål om Puma, som netop er landet som kunde hos det danske bureau.
Lyt til MSN MediaCast #48 her
Relevante links:
- http://www.rblm.dk
- http://www.creativecircle.dk/guldkornet
- http://www.eb.dk/flash
Af: Christian Strand
Med baggrund i deres kampagne for Ekstra Bladets sladdersektion, Flash, snakkede panelet i MSN MediaCast med dem om hvor langt man egentlig skal gå for at lave reklame, der giver opmærksomhed på nettet! Det kom der nogle spændende holdninger på bordet af. Det blev desuden også til at par spørgsmål om Puma, som netop er landet som kunde hos det danske bureau.
Lyt til MSN MediaCast #48 her
Relevante links:
- http://www.rblm.dk
- http://www.creativecircle.dk/guldkornet
- http://www.eb.dk/flash
Af: Christian Strand
Etiketter: Guldkornet, MediaCast, Prisuddeling
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home