IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

mandag, juli 02, 2007

IUM Interactive igen på verdenskortet

Sidste år vandt IUM Interactive priserne Code Award og The President's Award i hhv. Initiative- og Universal McCann-delen af vores netværk for vores arbejde og resultater på MSN MediaCast. I fredags vandt vi så for andet år i træk Code Award...i år for Dansk Retursystems "Dåsens Hævn" edutainment-spil, som også vandt Effektprisen ved DIA 07. Vi var oppe mod bla. en Orange case fra Holland og en fed mobile content løsning for filmen Saw III i USA.

Dåsens Hævn er stadig live på http://www.daasenshaevn.dk/ og dets succes har affødt efterfølgeren Dåsepatruljen - Danmarks første multiplayer edutainment spil - som i øjeblikket hitter stort i den virale verden. Dåsepatruljen kan ses på http://www.daasepatruljen.dk.

Af: Christian Strand

Etiketter: , , ,