IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, februar 24, 2006

Lær af Coca Colas erfaringer med mobil og interaktiv markedsføring

I denne uges MediaCast har vi besøg af Philip Philipson, som er Regional e-Marketing Manager hos Coca Cola i Danmark. Coca Coal har været en af pionererne indenfor mobil og interaktiv markedsføring i Danmark, og i udsendelsen deler Philip ud af sine mange erfaringer.
Hør blandt om Coca Colas mange erfaringer med:

- Nordiske kampagne og forskelle på adfærden i de forskellige lande
- Mobil marketing
- Permission marketing
- Marketing i form af content
- Konkurrencer
- Værdisættelse af konkurrencedeltagere
- Partnerskaber

Download det seneste MediaCast her: http://advertising.msn.dk/mediacast, eller kig i arkivet http://advertising.msn.dk/Home/default.aspx?pageid=450, hvor du kan høre tidligere episoder om f.eks. viral markedsføring, Foreningen af Danske Internetmedier, XBox360 og kreativitet på internettet.

Af: Christian Strand