IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

torsdag, marts 30, 2006

Få inspiration til hvordan du som annoncør kan komme igang med Branded Entertainment og Content

Sidste uge fik vi i MSN MediaCast fortalt den kommercielle historie bag Danmarks største eksportsucces nogensinde, Aqua, og denne uge perspektiverer vi så omkring det samme emne - nemlig branded entertainment og content. Igen i denne uge har vi besøg af Peter Stenbæk fra Pool of Love, og denne gang har han endvidere taget sin kollega Andreas Lange med. I den spændende seance kommer vi bla. ind på:

- Hvad er branded entertainment og content?
- Soap operas
- Danske cases herunder åbningen af Fields og Eccos Walkathon
- Hvordan har TV-stationerne taget imod branded entertainment?
- Branded entertainment på internettet
- Grunden til at flere og flere reklamekampagner laves som længerevarende universer (f.eks. Polle fra Snave og Happy Dolphin fra Sonofon)
- Lee Jeans' kommende gratis koncerter
- Hvordan kommer du igang med branded entertainment?

Download den seneste MediaCast på http://advertising.msn.dk/mediacast eller gå på opdagelse i arkivet af udsendelser på http://advertising.msn.dk/mediacast/arkiv. Vi har allerede haft mange spændende personligheder fra den danske reklame- og mediebranche i studiet. Du kan lytte via din computer eller din digitale medieafspiller og hvert afsnit varer 15 til 20 minutter. Hvis du er særligt fremme i skoene, tilmelder du MediaCast som ”RSS feed” til f.eks. iTunes eller Live.com. Så downloader din computer nemlig automatisk det nyeste afsnit hver torsdag og så kan du f.eks. høre det, når du er på farten.

Af: Christian Strand