IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, marts 24, 2006

Supertour.com giver et glimt af hvad fremtiden i rejserbranchen byder på

I midten af sidste år lancerede Google deres meget hypede Google Earth, som kort fortalt giver brugerne mulighed for at tage en virtuel tur rundt på jorden og også søge på for eksempel restaurationer, hoteller osv. Kort efter sprang Microsoft på vognen med deres Virtual Earth.
Nu har en ny amerikansk virksomhed så taget hele den virtuelle verden et stort skridt længere.

SuperTour er en ny virksomhed på det amerikanske marked, som tilbyder hoteller og rejsearrangører virsuelt content fra relevante destinationer. Besøgende på www.supertour.com kan digitalt gå rundt i og udforske en række forskellige destinationer...i gadeniveau vel at mærke! I øjeblikket er SuperTour åben i en beta-version, men du kan allerede nu gå en tur på The Strip i Las Vegas eller tage en tur rundt ved det skæve tårn i Pisa. SuperTour vil løbende tilføje nye destinationer.


Markedsføringsmæssigt giver det - når SuperTour eller lignende teknologier har fået en tilpas penetration - mange spændende muligheder. Tænk at kunne gå en tur rundt på det hotel du overvejer at booke, eller at stikke hovedet indenfor på en restaurant du har fået anbefalet, eller blive gjort opmærksom på at Nike butikken på The Strip har tilbud i den periode du overvejer at gæste Las Vegas i.

Af: Christian Strand