IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, april 07, 2006

Kvinder er late adopters med ny teknologi

I denne uges MSN MediaCast har vi besøg af Line Ho Young Kjær til en snak om kvinders rolle og ageren i den favre nye medie- og teknologiverden. Line har bla. en fortid fra TV2's Rundfunk program og er pt. selvstændig med Zmag. Hun skriver også som freelance journalist for bla. Chili og Bazar...hendes mål er efter eget udsagn at gøre kvinder mere nørdede! Derudover har Line én af Danmarks mest besøgte private blogs, hvor hun dagligt har over 2000 gæster, som hun deler stort set alt der sker i sit liv med. I den medrivende udsendelse kommer vi bla. ind på:

- Kvinders holdning/forhold/brug af teknologi
- Kvinders måde at kommunikere på med de nye teknologier
- Hvordan man som annoncør skal kommunikere til kvinder
- Hvad siger historien ifht. kvinders adoption af ny teknologi?

Download den seneste MediaCast på http://advertising.msn.dk/mediacast eller gå på opdagelse i arkivet af udsendelser på http://advertising.msn.dk/mediacast/arkiv.

Har du forslag til hvad MediaCast skal tage op i kommende programmer, så send en mail til t-helleb@microsoft.com.

Relaterede links:
Lines blog - http://spaces.msn.com/sucubes/
Zmag – www.zmag.dk

Af: Christian Strand