Brand channels og fremtidens underholdning
Efter en velfortjent sommerferie er MSN MediaCast tilbage. Vi lægger hårdt ud med én af de seneste års opionionsdannere når det gælder interaktive medier, trends og gadgets. Vores gæst i efterårets første MediaCast er nemlig ingen ringere end Tim Frank Andersen - kendt fra bla. TV 2's Morgen TV og sin direktørpost i Where2Go. Tim Frank Andersen var i starten af året på en tur til OnHollywood konferencen i Los Angeles, og i denne uges MediaCast giver Tim Frank Andersen så sine bud på fremtidens underholdning og hele den "anden bølge" af internetservices. Han påpeger også, at der stadig er et åbent landskab, hvor mange forretningsmodeller ikke er på plads - hør hvad implikationerne er og hvad Tim Frank tror på bliver den foretrukne model. Andre keywords til ugens episode er:
- Gennembrud i bredbånds forbruget
- Fremtidens digitale modtager platforme
- IP struktur gearet til levende billeder
- "Brand channels"
- Fremtidens indholdsleverandører
- Cross channel marketing
- Hvor er Microsoft og MSN på vej hen?
- De digitale kanalers målbarhed
- Danske communities
- Forretningsmodeller for online universer
- Relevant og kontekstuel annoncering
- Hvordan kapitaliserer medierne på indhold i fremtidens medielandskab?
Besøg os på http://advertising.msn.dk/mediacasteller download denne uges MediaCast direkte på http://fastbridge.dk/podcast/mp3/MSNmediacast_22.mp3. Du kan også tilmelde dig vores RSS-feed http://advertising.msn.dk/WWDocs/User/da-dk/Home/rss.xmlog på http://advertising.msn.dk/rsskan du læse hvordan du gør.
Send os ris, ros eller forslag til fremtidige episoder. Har vi dit forslag inden d. 1. oktober 2006, så deltager du i konkurrencen om en Xbox 360. Send dit input i formularen på http://advertising.msn.dk/Home/default.aspx?pageid=924
Relaterede links:
http://www.timfrankandersen.com
http://www.myspace.com
http://www.arto.dk
Af: Christian Strand
- Gennembrud i bredbånds forbruget
- Fremtidens digitale modtager platforme
- IP struktur gearet til levende billeder
- "Brand channels"
- Fremtidens indholdsleverandører
- Cross channel marketing
- Hvor er Microsoft og MSN på vej hen?
- De digitale kanalers målbarhed
- Danske communities
- Forretningsmodeller for online universer
- Relevant og kontekstuel annoncering
- Hvordan kapitaliserer medierne på indhold i fremtidens medielandskab?
Besøg os på http://advertising.msn.dk/mediacasteller download denne uges MediaCast direkte på http://fastbridge.dk/podcast/mp3/MSNmediacast_22.mp3. Du kan også tilmelde dig vores RSS-feed http://advertising.msn.dk/WWDocs/User/da-dk/Home/rss.xmlog på http://advertising.msn.dk/rsskan du læse hvordan du gør.
Send os ris, ros eller forslag til fremtidige episoder. Har vi dit forslag inden d. 1. oktober 2006, så deltager du i konkurrencen om en Xbox 360. Send dit input i formularen på http://advertising.msn.dk/Home/default.aspx?pageid=924
Relaterede links:
http://www.timfrankandersen.com
http://www.myspace.com
http://www.arto.dk
Af: Christian Strand
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home