DBA frem i bussen
Et af de traditionelt mest stok konservative mediehuse i Danmark, Den Blå Avis, har nu valgt at følge resten af markedet mht. hvad der kan lade sig gøre annoncemæssigt på deres onlineportal www.dba.dk. Nu blir der åbnet op for wallpaper, DHTML osv...altså hvad man har kunnet på stort set alle andre sites i et par år. De nye toner skyldes at www.dba.dk for første gang står for en højere omsætning end den gamle trykte rubrikavis, hvorfor DBA nok har valgt at indse at internettet er kommet for at blive.
Har DBA.dk stået tilbage ifht. deres produkt, så har de til gengældr været et af de eneste sites, som har set lyset ifht. Gallups officielle trafikmålingssystem Netbehaviour og har åbnet op for trafiktal og fuldstændig gennemsigtbarhed på deres underkanaler.
Tjek iøvrigt det nye DBA.dk på http://beta.dba.dk, hvor en ny søgefunktion kan testes på udvalgte kanaler. På sigt snakker DBA om at lave Google-inspirerede søgeordsannoncer. Det nye DBA lanceres i slutningen af 2006.
Vi hilser DBA's initiativer velkomne og håber flere af de store online medier vil følge deres eksempel med fuldstændig åbenhed på kanalniveau.
Af: Christian Strand
Har DBA.dk stået tilbage ifht. deres produkt, så har de til gengældr været et af de eneste sites, som har set lyset ifht. Gallups officielle trafikmålingssystem Netbehaviour og har åbnet op for trafiktal og fuldstændig gennemsigtbarhed på deres underkanaler.
Tjek iøvrigt det nye DBA.dk på http://beta.dba.dk, hvor en ny søgefunktion kan testes på udvalgte kanaler. På sigt snakker DBA om at lave Google-inspirerede søgeordsannoncer. Det nye DBA lanceres i slutningen af 2006.
Vi hilser DBA's initiativer velkomne og håber flere af de store online medier vil følge deres eksempel med fuldstændig åbenhed på kanalniveau.
Af: Christian Strand
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home