Manglende dialog mellem reklame- og mediebureauer
Ugens gæst i MediaCast er Tobias Smidth-Fibiger, administrerende direktør i det digitale reklamebureau Atmosphere Copenhagen. Tobias kalder til øget dialog og samarbejde reklamebureauer, mediebureauer og medier imellem og synes endvidere at de fleste danske annoncører tænker for traditionelt. Dog argumenterer han også for at den digitale platform i større og større grad bliver udgangspunktet for en reklamekampagne.
Vi snakker derudover med Tobias om:
- Kvaliteten af det kreative på nettet
- Er der plads og mulighed for at være kreativ på nettet?
- Er bundlinien for bestemmende?
- Hvordan optimerer mediebureauerne og kunderne...og hvordan passer det ind i den måde reklamebureauerne arbejder?
- Den stigende kamp om alle ledene i værdikæden
- Kundernes til tider manglende evne til at forstå deres målgruppers medievaner
- Besværlighederne ved at sammenligne internettets og de traditionelle mediers nøgletal
- Hvor og hvordan søger Tobias inspiration?
Relaterede links:
http://www.atmosphere-cph.com
http://www.cpbgroup.com
Af: Christian Strand
Vi snakker derudover med Tobias om:
- Kvaliteten af det kreative på nettet
- Er der plads og mulighed for at være kreativ på nettet?
- Er bundlinien for bestemmende?
- Hvordan optimerer mediebureauerne og kunderne...og hvordan passer det ind i den måde reklamebureauerne arbejder?
- Den stigende kamp om alle ledene i værdikæden
- Kundernes til tider manglende evne til at forstå deres målgruppers medievaner
- Besværlighederne ved at sammenligne internettets og de traditionelle mediers nøgletal
- Hvor og hvordan søger Tobias inspiration?
Relaterede links:
http://www.atmosphere-cph.com
http://www.cpbgroup.com
Af: Christian Strand
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home