Ligger reklamernes fremtid på internettet?
Ved den for nyligt afholdte Engage 2005 konference i London spåede Microsofts Bill Gates, at reklamernes fremtid ligger på internettet. Denne udmelding bakkes idag i en pressemeddelelse op af FDIMs formand Christian Peytz. Betragtes internettet som isoleret mediegruppe synes dette som utroligt snævertsynede og selvpromoverende betragtninger
IUM Interactive tror ikke at det i fremtiden vil give mening at snakke om Internettet i forhold til andre mediegrupper. Med den hastigt accelererende teknologiske udvikling er der ingen tvivl om, at medierne kommer til at smelte sammen - hvilket der allerede er tendens til i form af blandt andet Microsofts Media Center computere. Derfor vil hverken internetmedier eller offline medier, som vi kender dem idag, være tilstede hvis vi kigger lidt ud i fremtiden.
Af: Christian Strand
IUM Interactive tror ikke at det i fremtiden vil give mening at snakke om Internettet i forhold til andre mediegrupper. Med den hastigt accelererende teknologiske udvikling er der ingen tvivl om, at medierne kommer til at smelte sammen - hvilket der allerede er tendens til i form af blandt andet Microsofts Media Center computere. Derfor vil hverken internetmedier eller offline medier, som vi kender dem idag, være tilstede hvis vi kigger lidt ud i fremtiden.
Af: Christian Strand
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home