IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

onsdag, november 09, 2005

Ligger reklamernes fremtid på internettet?

Ved den for nyligt afholdte Engage 2005 konference i London spåede Microsofts Bill Gates, at reklamernes fremtid ligger på internettet. Denne udmelding bakkes idag i en pressemeddelelse op af FDIMs formand Christian Peytz. Betragtes internettet som isoleret mediegruppe synes dette som utroligt snævertsynede og selvpromoverende betragtninger

IUM Interactive tror ikke at det i fremtiden vil give mening at snakke om Internettet i forhold til andre mediegrupper. Med den hastigt accelererende teknologiske udvikling er der ingen tvivl om, at medierne kommer til at smelte sammen - hvilket der allerede er tendens til i form af blandt andet Microsofts Media Center computere. Derfor vil hverken internetmedier eller offline medier, som vi kender dem idag, være tilstede hvis vi kigger lidt ud i fremtiden.

Af: Christian Strand