IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, januar 12, 2007

Når 3D bliver hvermandseje

På Consumer Electronic Show (CES) messen i Las Vegas, har LG præsenteret deres nye tv Flatron M4200D. Og? LG's tv er det første som kan vise 3D billeder uden brug af 2 farvede briller, sådan som vi kender det fra eksempelvis Planetariet. TV'et er stadig i en tidlig version med alle de børnesygdomme som et sådan har, men det giver nogle meget spændende perspektiver for reklamer i den nærmeste fremtid.

Forestil dig at gå en tur ned af Strøget og pludselig blive fanget af billedet af en rygende varm burger fra Burger King! Forestiller du dig ovenikøbet at du samtidig bliver udsat for den rigtige duft af en Whopper...ja, så er der pludselig ikke langt til at du står i køen og venter på din burger.

På privatsiden går der nok lidt længere tid før 3D skærme vinder så store markedsdele, at man som annoncør kan begynde at spekulere i at lave særlige reklamer, som udnytter 3D-effekten...men når det sker, så risikerer du bogstavelig talt, at få Biva-damen galt i halsen når hun pludselig står i din stue og peger på dig!

Af: Christian Strand