Den gode idé vinder altid!
Specielt indenfor bannerannoncering, hvor der ofte er meget "støj", er det vigtigt at kunne overraske eller servere budskabet på en anderledes og underholdende måde. Og igen og igen viser det sig at være den gode idé, der slår igennem. Animationer, teknologier, formater osv. er sekundært hvis du kan fange brugeren "på det forkerte ben".
Her er et fantastisk eksempel fra en spansk kampagne, der skal skabe opmærksomhed omkring vigtigheden af at give blod (hvor den klassiske Youtube-player format, bruges yderst kreativt):
http://www.5segons.com/watch.php?id=2&v=K9hsIu6jPIg
Af IUM Interactive
Her er et fantastisk eksempel fra en spansk kampagne, der skal skabe opmærksomhed omkring vigtigheden af at give blod (hvor den klassiske Youtube-player format, bruges yderst kreativt):
http://www.5segons.com/watch.php?id=2&v=K9hsIu6jPIg
Af IUM Interactive
Etiketter: banner, idé, Kreativitet
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home