Guerilla markedsføring af pizza
BBDO i Prag har lavet et sjovt lille guerilla marketing stunt for deres kunde Coloseum Pizza. En række falske pizzabude blev sendt rundt på udvalgte restauranter i Prag med pizzaer som nogen på restauranten tilsyneladende havde bestilt. Coloseums brand og pizzatyper blev råbt ud over hele restauranten og både gæsterne og personalet blev inddraget. Se et klip fra eventen nedenfor
Er guerilla marketing for alle? Bestemt ikke, men er du upcoming brand og har du ikke et image at beskytte, så kan det være en effektiv måde at positionere sig på.
Af: Christian Strand
Er guerilla marketing for alle? Bestemt ikke, men er du upcoming brand og har du ikke et image at beskytte, så kan det være en effektiv måde at positionere sig på.
Af: Christian Strand
Etiketter: Event, Guerilla marketing
3 Comments:
At 28 februar, 2008 00:02,
Anonym said…
Hej. Jeg arbejder med marketing og jeg læser jeres blog. Den er super. Og jeg syntes det er helt genialt med de foredrag I har haft de seneste par måneder. MEN hedder det ikke guerilla marketing, og ikke gorilla markedsføring. Det hed det sidst jeg kiggede i Kotler :)
At 28 februar, 2008 09:18,
IUM Interactive said…
altså det vi snakker om er gorilla markedsføring...altså gorilla ligesom i abe! Nej, du og Kotler har helt ret (-:
At 21 juli, 2008 22:22,
Anonym said…
orrrrh dog. http://www.4rmarketing.com/4RModel.htm
Send en kommentar
<< Home