Digital soveværelsesindretning
Svenske Ikea har før været first movers når det galdt at bruge digitale og interaktive virkemidler i deres kommunikation. Prøv f.eks. at tage en snak med deres virtuelle kunderådgiver Anna (klik her) som med forholdsvis stor succesrate kan afkode dine spørgsmål og komme med et intelligent svar. Det er rigtig godt tænkt, appellerer til målgruppen og sparer sandsynligvis deres call center for en hel del opkald.
På samme måde er Ikeas reklamekampagner på nettet også ofte nytænkende og spiller på alle interaktive tangenter. Den nyeste som kører i USA kan du ser her. Kampagnen fortæller historien om 4 forskellige menneskers travle hverdag og viser så hvordan de slapper af i deres Ikea soveværelser. Seancerne i soveværelserne er optaget i super slow motion og meget høj billedkvalitet. Som besøgende kan du så vælge vinkel og du kan selvfølgelig ved mouse over se navn og pris på de forskellige Ikea soverværelses produkter...når du klikker på dem ryger du over på den præcise produktside på Ikea.com.
Af: Christian Strand
På samme måde er Ikeas reklamekampagner på nettet også ofte nytænkende og spiller på alle interaktive tangenter. Den nyeste som kører i USA kan du ser her. Kampagnen fortæller historien om 4 forskellige menneskers travle hverdag og viser så hvordan de slapper af i deres Ikea soveværelser. Seancerne i soveværelserne er optaget i super slow motion og meget høj billedkvalitet. Som besøgende kan du så vælge vinkel og du kan selvfølgelig ved mouse over se navn og pris på de forskellige Ikea soverværelses produkter...når du klikker på dem ryger du over på den præcise produktside på Ikea.com.
Af: Christian Strand
Etiketter: Annoncering, Chatrobot, idé, Ikea, Kreativitet, teknologisk udvikling
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home