IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, juni 02, 2006

Den digitale forbruger har sat sig selv i førersædet

I sæsonens sidste MSN MediaCast har vi besøg af Mortimer Liebman, som er Product Marketing Manager hos Microsoft og blandt andet ansvarlig for Windows og Media Center. I år har Microsoft lanceret netop Media Center i en Dansk version og vi taler med Mortimer om, hvordan det er gået indtil nu, hvad vi kan forvente os af fremtiden i det digitale hjem, og hvad det hele betyder for annoncørerne.

Keywords til ugens MediaCast er:
- Hvad er og hvad kan Windows Media Center?
- Den nye digitale medieverden
- Wife Acceptance Factor
- Forbrugeren sætter sig selv i førersædet
- Hvad betyder Media Center for annoncørerne?
- IP TV og eksplosion i antallet af TV-stationer
- Sputnik
- Annonce muligheder i Media Center
- MSN's rolle i forhold til Media Center
- Remote recording
- Kontekstuel annoncering
- Attach rate mellem Media Center og fladskærms TV

MSN MediaCast holder sommerferie indtil midten af august, hvor vi vender frygteligt tilbage med en række nye shows. Har du forslag til hvad vi skal tage op, så send en mail til t-helleb@microsoft.com.

Relaterede links:
Microsoft Media Center – www.microsoft.com
Live.com - http://www.live.com
TV Sputnik - www.sputnik.dk

Af: Christian Strand