IUM Interactive løb med 50% af priserne til DIA 07
Gårsdagens Danish Internet Award 2007 blev én stor præmieregn til IUM Interactive. Ud af de 8 mulige awards løb vi med de 4 og blev dermed det absolut mest vindende bureau i 2007. Generelt var der rigtig mange gode entries af høj kvalitet i år, hvilket kun gør os endnu gladere for det vi har opnået.
Vi blev præmieret i følgende kategorier:
Effektprisen
Dansk Retursystem - Dåsens Hævn
Jobprisen
CityMail - Blivcityman.nu
Bannerprisen
CityMail - Blivcityman.nu
Årets Internet Award
CityMail - Blivcityman.nu
Vi hæftede os også ved, at 3 ud af de 7 nominerede kampagner i hovedprisen "Årets Internet Award" var kampagner, som IUM Interactive stod bag.
Prisregnen er et udtryk for at vi gennem det sidste år har arbejdet intenst med at få kreativitet med i vores medierådgivning - selvfølgelig stadig med udgangspunkt i effekt og ROI. Ligeledes har det været frugtbart at vi med alle vores nominerede kampagner har arbejdet meget tæt sammen med det kreative bureau. Vi er som mediebureau ikke visuelt kreative, men vi sidder med viden om hvad der fungerer rent effektmæssigt, hvilke elementer der virker og hvordan bannere skal stykkes sammen for at trænge igennem. Når vi kombinerer denne viden med de kreative bureauers idéer og visuelle kompetencer får man et langt bedre resultat end når mediebureau og kreativt bureau arbejder fra hver sin skyttegrav. Tæt samarbejde med bureauerne Plant og Hjaltelin, Stahl & Electric på hhv. Dåsens Hævn og Blivcityman.nu gav bonus i går.
Af: Christian Strand
Vi blev præmieret i følgende kategorier:
Effektprisen
Dansk Retursystem - Dåsens Hævn
Jobprisen
CityMail - Blivcityman.nu
Bannerprisen
CityMail - Blivcityman.nu
Årets Internet Award
CityMail - Blivcityman.nu
Vi hæftede os også ved, at 3 ud af de 7 nominerede kampagner i hovedprisen "Årets Internet Award" var kampagner, som IUM Interactive stod bag.
Prisregnen er et udtryk for at vi gennem det sidste år har arbejdet intenst med at få kreativitet med i vores medierådgivning - selvfølgelig stadig med udgangspunkt i effekt og ROI. Ligeledes har det været frugtbart at vi med alle vores nominerede kampagner har arbejdet meget tæt sammen med det kreative bureau. Vi er som mediebureau ikke visuelt kreative, men vi sidder med viden om hvad der fungerer rent effektmæssigt, hvilke elementer der virker og hvordan bannere skal stykkes sammen for at trænge igennem. Når vi kombinerer denne viden med de kreative bureauers idéer og visuelle kompetencer får man et langt bedre resultat end når mediebureau og kreativt bureau arbejder fra hver sin skyttegrav. Tæt samarbejde med bureauerne Plant og Hjaltelin, Stahl & Electric på hhv. Dåsens Hævn og Blivcityman.nu gav bonus i går.
Af: Christian Strand
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home