IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

onsdag, november 01, 2006

Operationalisering af den digitale æras målgrupper

De forandringer der sker med mediebrugerne i den digitale revolution er dramatiske - og de holder ikke op foreløbigt! Men den gode nyheder er at ugens gæst i MSN MediaCast, Herman Gyr, har løsningen på hvordan man som annoncør tackler disse forandringer. Herman er Phd. og medstifter og partner i Enterprise Development Group - http://www.enterprisedevelop.com. For BBC og Stanford Research Instititute har han udviklet fire mediebrugerprofiler, som beskriver markant forskellige typer medieforbrug. I denne uges MediaCast kan du lære Anna, Andy, DJ og Syndi at kende, og du kan få redskaber til at forstå og kommunikere til dine målgrupper på en mere differentieret måde. Udsendelsen er optaget under New Media Days 06 i København.

Vi kommer også ind på følgende emner:
- Hvordan vi træffer beslutninger om hvordan vi skal agere i fremtiden
- The impact of technology
- Digital natives vs. Digital immigrants
- Det faktum at mennesker altid har påtaget sig forskellige roller...men at den digitale æra har gjort det meget lettere

Lyt til MediaCast med Herman Gyr på http://fastbridge.dk/podcast/mp3/MSNmediacast_31.mp3 eller tilmeld dig RSS-feedet på http://advertising.msn.dk/mediacast.

I arkivet på http://advertising.msn.dk/mediacast/arkiv kan du høre gamle episoder med John Philip Jones, Doc Searls, Tim Frank Andersen, Claus Skytte (manden bag bla. Polle fra Snave), DR TV-direktør Lars Grarup og et have af andre spændende mediepersonligheder.

Af: Christian Strand