IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

fredag, november 10, 2006

Nordjyske Mediers banebrydende approach til nyheder

I denne uges MSN MediaCast snakker vi med Nordjyske Mediers chefredaktør Lars Jespersen om deres helt unikke og banebrydende approach til nyheder. Nordjyske har om nogen være pionerer indenfor brugerskabt indhold og var det første danske traditionelle mediehus, der integrerede det brugerskabte indhold med det indhold de professionelle journalister skabte. Hør hvordan det gik og hør også om:

- Er nyhedsfødekæden død eller blot udvidet?
- Hvad betyder brugerskabt indhold for et medies kvalitet?
- Hvordan har Nordjyske Medier valgt at takle kravet om brugerskabt indhold
- Hvad siger uddannede journalister til at skulle konkurrere med almindelige mennesker?
- Brugerskabt indhold på MSN
- Kan brugerskabt indhold misbruges og skal der være en moderator?
- Hvad synes Lars Jespersen om konkurrenternes tiltag?
- Hvad er de næste tiltag fra Nordjyske Medier?
- Hvordan har annoncørerne taget imod det brugerskabte indhold?

Hør MediaCast #32 med Lars Jespersen her http://fastbridge.dk/podcast/mp3/MSNmediacast_32.mp3

Relaterede links:
- http://www.nordjyske.dk
- http://www.ditcentrum.dk

Af: Christian Strand