Fremtidens outdoor er interaktiv...
I denne uge lancerede Clear Channel Outdoor’s Spectacolor Division et nyt digitalt billboard på Times Square i New York. Og hvad så? Jo, det nye billboard sætter helt nye standarder for billedkvalitet og er samtidig også verdens mest teknologisk avancerede. Det nye Spectacolor HD er det første billboard, der kan vise reklamespots sammen med streamede nyheder, vejr og andre former for high definition broadcasts...alt sammen bragt eksklusivt af CNN. Udover de streamede nyheder giver billboardet også "seerne" en dedikeret audiokanal som kan modtages via mobiltelefonen ved opkald til et gratisnummer. Som annoncør er der mulighed for at benytte en række standard features som inkluderer bluetooth downloads, interaktivt content via short code samt gratis WiFi hot spot!

Billboardet er endnu et eksempel på den mediekonvergens der accellererer hver dag...og vi vil have det til Danmark nu! Sæt igang Clear Channel!
Af: Christian Strand
Etiketter: Clear Channel, Fremtid, Outdoor, Trends
0 Comments:
Send en kommentar
<< Home