IUM Interactive

Velkommen til mediabureauet IUM's blog om interaktiv markedsføring. IUM Interactive vil her løbende blogge stort og småt. Blog'en omhandler bla. viral markedsføring, banner markedsføring, mobil markedsføring, e-mail markedsføring og community markedsføring. Abonnér på vores blog på følgende RSS-feed http://iuminteractive.blogspot.com/rss.xml

onsdag, september 26, 2007

2007 - the year it all began

IUM Interactive har i denne uge hanket op under en mediarådgiver og besøger New York Advertising Week 2007. De 2 forgangne dage har vi været til IAB's Mixx 2.7 konference og er blevet fyldt med mange indtryk. Det HELT gennemgående tema har været content og primært det content der bliver genereret af brugerne selv i de sociale netværk som Facebook, Myspace osv. Hvordan skal man som annoncør forholde sig til det?

Alle branchens store hoveder har bidraget med deres tanker og der har været en hvis enighed om at 2007 vil blive husket som året hvor det hele begyndte...det er det år hvor brugerne tog magten og ikke gav den fra sig igen.

Det har været super spændende at høre hvordan nogle af de helt store annoncører i USA som American Express og Kraft har taget udviklingen til sig istedetfor at bekæmpe den...og vel at mærke har fået nogle fantastiske resultater ud af det. Dog er det også tydeligt at der endnu ikke er nogen der har den gyldne formel...hver annoncør er nødt til at kigge på deres marked, målgrupper og udfordringer, og herefter gøre sig deres egne erfaringer i den nye medieverden.

Af: Christian Strand

Etiketter: , , , , , , , ,

1 Comments:

  • At 28 september, 2007 10:55, Anonymous Anonym said…

    Link til en kort video om markedføring på facebook.

    http://www.podtech.net/home/4208/understanding-the-importance-of-facebook-for-marketers

    Enjoy

    vh
    Morten Saxnæs

     

Send en kommentar

<< Home